tisdag 22 december 2009

Under construction

Soon come, om ett par månader börjar min pappaledighet. Jag funderade ett kort tag på att "lägga en hundring i kollekten och bli hedersmedlem i sekten"(facebook) men vid närmare eftertanke kom jag fram till att det inte riktigt var jag. Jag tänker använda sidan till att bekämpa mina demoner under det kommande året och hoppas att kunna göra det på ett så underhållande sätt att du vill följa med på resan. Vi befinner oss just nu i kalenderårets rövhål(julen) och det skulle förvåna mig om jag inte återkommer med några betraktelser över sakernas tillstånd ganska snart.
God Jul
Kjell

2 kommentarer:

  1. Älskade Kjell! Du är rolig på ditt sätt :) Ser fram emot att läsa sin blogg framöver med skräckblandad förtjusning....../Anna

    SvaraRadera
  2. Äntligen en helt perfekt beskrivning av julen! Håller med föregående skriverska, skall bli roligt att följa din blogg. Ribban är redan lagd:)

    SvaraRadera