måndag 12 april 2010

Mjukvara från Nord Korea? (eller vad har Daddy Doghead gemensamt med Charlotte Perelli?)





Den här bloggen är ansluten till något som heter bloggtoppen. Det är inte så att jag tror att jag någonsin kommer att toppa den, men lite kul är den. För närvarande är placeringen 9491, strax före;
"Plasthalvfinnen calling", Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst... ) men efter "amandaeg.devote.se", En blogg om mig själv där jag skriver om mode. Olika kläder , smink, lägger ut bilder , tips m.m ! Värd att läsa :)
Som ni förstår är motståndet knivskarpt även långt ner i seriesystemet. Det som gör mig fundersam och en smula brydd är en annan funktion som heter;Om du gillar denna blogg kanske du även gillar...
Det brukar vara länk till två andra bloggar där. Just idag är den ena "House Music With Love" men det varierar. Den andra är konstant "Charlotte Perelli". Jag har absolut ingenting emot Charlotte bortsett möjligen från att jag tycker lite synd om henne för att hon förstör sin kropp med mindre lyckade kirurgiska ingrepp. Så här presenterar hon själv sin blogg;

Charlotte Perrelli är en av Sveriges mest hårdbevakade och folkkära artister. I hennes blogg "Ur min synvinkel" kan ni följa henne bakom kulisserna och rubrikerna. Läs om hur hon lyckas kombinera sitt hektiska artistliv med att vara en vanlig tvåbarnsmor med passion för bullbak i 13 cm höga klackar…

Jag vet inte om det är "folkkär" eller "tvåbarnsmor" som får systemet att para ihop oss men lite märkligt är det. Det kanske bara är så att något hängivet Perelli fan har hackat systemet. Har någon läsare några andra uppslag så använd kommentar funktion nedan.

1 kommentar:

  1. Ni ser ut att ha kört lika mycket Botox båda två...?

    SvaraRadera